クルマ&乗り物

NASHVILLE, Tenn. (Oct. 27, 2016) - Nissan today unveiled expanded details of its new promotional campaign in support of the upcoming film “Rogue One: A Star Wars Story.” The newly revised 2017 Nissan Rogue compact SUV is the centerpiece of the fully integrated campaign that features Star Wars-themed TV ads, social and experiential content. As one of five global brands joining with Lucasfilm to launch promotional campaigns for the first-ever standalone Star Wars story, Nissan also debuted today a numbered, limited-edition, full-sized-replica Death Trooper helmet that comes with purchase of the previously announced 2017 Nissan Rogue: Rogue One Star Wars Limited Edition vehicle.

【動画】ローグ・ワン×日産ローグ! スター・ウォーズ最新作とコラボしたエクストレイルのCMが話題

LE VOLANT BOOST

すべてを読む

levolant

人気の動画ニュースVideo News

VideoCamera01_01

ビデオカメラの定番は「パナソニック」「ソニー」どっちが買い? 決め手は独自機能の “熟成度”

20170324-a05 (1)

ダウンタウンの「それゆけ大運動会」を弱キャラのみ+αの特別ルールで優勝せよ!【ゲーム芸人フジタの挑戦】

20170321_Y10

フェラーリが世界中で展開する「70周年記念イベント」の概要を発表

VIEW ALL

インフォメーションInformation

VIEW ALL

ホンモノケイカク
...